woensdag 4 maart 2009

teken

Ik leef! Ik ben gezond!
Dit gewoon voor moesten jullie zich daar zorgen over maken e.

Het werk heeft hier een dag stil gelegen, de scholen zijn even gesloten geweest, maar ondertussen is het leven hier weer zijn gewone gangetje begonnen. Het was dan ook maar een moordaanslag of twee. Niet eens een staatsgreep. De mensen hier zijn blijkbaar al wat gewoon.
De voorzitter van’t parlement is ondertussen als interimpresident begonnen. De smeerlap! Zomaar mijn plaats inpikken, en dan nog zonder het te vragen…Gvd…

En deze zondag ga ik voor 2 weken naar de 2 meest oostelijke sectoren van het land om daar een 6tal dorpen te gaan bestuderen, evalueren, integreren en nog andere -eren.
Dat wordt waarschijnlijk wel ietwat lastig: 2 weken 0 comfort, en geen contact met jullie, mijn trouwe toehoorders, mijn steun en toeverlaat!

Maar ik overleef het wel, net zoals jullie die zonder mijn afwezigheid waarschijnlijk ook in een geestelijke woestijn rondwaren...

Tropische exotische groeten!
Uw ik

1 opmerking:

  1. yuigh, onze cé is gezond en wel! (ik was natuurlijk een van die mensen die zich zorgen maakte).
    In ieder geval, tis niet omdat ik nu niet met de btc weg kan dat ik de plannen heb opgeborgen voor mijn eigen land, dus je mag daar dan interim/co-president worden!
    en steven, zo onmiddelijk overlopen naar de andere parij, je ging wel mijn minister worden e!
    en 't amusement met de -eren activiteiten!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen