woensdag 18 maart 2009

alloo alloo

Ik weet het, ik ging jullie twee weken met rust laten, maar de situatie is nu eenmaal wat veranderd. Ik heb voor 't eerst een kleine tegenslag gehad. Dat mocht ook wel eens, alles ging precies te gemakkelijk. Mijn voedingsmedium is onbruikbaar geworden doordat iemand het slecht bewaard heeft. Ik ben dus teru naar Bafata gemoeten, en nu stuur ik mijn discipelen uit naar Bissau en Senegal om een gelijkaardig product te zoeken. Hopelijk lukt dat een beetje...

Verder, ik ben gezond, heb ondertussen helemaal mijn draai gevonden hier, maar kijk toch ook stiekem uit naar de dag dat ik weerkeer.
O ja en ik heb nu een baardje, en ben beetje afgevallen denk ik.
Gelukkig kan ik geen foto's doorsturen :)

Veel plezier nog daar in Belgenland.
En bedankt ook voor de mails, die ik echter niet allemaal kan beantwoorden, omdat internet echt geen hulpvaardige partner is hier.

Dada

13 opmerkingen:

  1. Vijftien vorte viandellen in een viskom

    En toch geen indigestie. Sterke viskom?

    Maar neen, pure hoerechance!

    Zie je nu met wat voor fantastische monologen mijn geest tegenwoordig de tijd verbeidt? De wereld gaat naar de kloten, dat zeg ik u! En gij ondertussen maar zitten geilen op die blote blinkende negerinnetietjes. Waren de meisjes in Congo maar half zo lekker als hier gesuggereerd wordt, ik veranderde daar in een wild schuimbekkende dekstier.

    Geslachtshormonen. Antwoord ik op de lichtelijk geschockeerde verwaand-gevoelige meisjes (of jongetjes) die hooghartig dit gezwam afkeuren met de vragende blik: 'waarom toch, viezerik?'. Pure biologie. Godverdomme. Wanneer stopt de brave burgerij nu eens die puriteinse westerse monogamie te prediken? Kinderen worden erdoor getormenteerd, misvormd, gekweld. 'Zoals een ijzerdraad een bonzaï vormt, zo zult gij uw kinderen martelen', aldus de Christelijke Moraal die op die manier zijn God vermoordt.

    En zie, zo zet ik een eindeloos afgezaagd discours voort en weiger in te binden...

    Hebben jullie er trouwens op gelet dat Marian het woord 'klote' gebruikt heeft? Schitterend! Een vrouw! Een KL$TE vrouw! (Sorry, Marian, macht der overdreven enthousiasme).

    Bollocks.
    Hou je haaks, ouwe rakker!
    Wanneer jij terug bent zit ik al te wanhopen in de duistere jungle en met angstige blik de sterrenhemel af te turen op zoek naar een metafysisch troostrijk teken.

    Maar de tijd keert weder! Wanneer wij terug voet zetten aan de wal waar onze kribbe staat, zullen vriend en vijand WETEN dat we er zijn! Onze zwakke sterkte.

    Een groet,
    W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon om dat belabberde '1 reacties' weg te krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera! '2 reacties' of '3 reacties' houdt al meer steek, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch minstens even vernuftig!
    Ik heb trouwens in mijn instellingen gemerkt dat er maximaal 30 reacties gepost kunnen worden op mijn posts. Ben eens benieuwd wat dit geeft als je er 31 zou posten.
    Chinese vrijwilligers?
    Wannes?

    Trouwens mijn vriend, volgens mij heb je het recht en de macht om zelf te bepalen in welke mate je mee gaat met de gewoontes en ideologieen van de burgerij. En ook kan je zelf bepalen in welke mate hun veroordeling jou raakt, althans zo denk ik.
    Maar geniet vooral van de lente en zijn wulpse spelingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal alvast ook voor wat spam zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lente is hier in het land, het kriebelt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Den draver heeft nog steeds geen terras

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij de vorige woordverificatie moest ik
    'abioutte' invullen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben blij dat je je draai gevonden hebt.
    Reeds enkele discipelen?
    Ben je dan toch op weg om president te worden? Is het die baard die het hem doet?

    Maak Wannes dan minister van negerinnetetten.

    En vrolijk feestte het volk voor hun nieuwe goeroes, dansend op de straten en pleinen.
    Als je zoiets schrijft vergeet je soms dat straten en pleinen daar waarschijnlijk onbestaande zijn.
    Afrika!Afrika! machtig en onvatbaar continent, verzorg je gast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op naar de 31 zou ik zo zeggen!
    En Cé, geniet er maar van!
    Ook al valt het soms wat tegen. In een vingerknip ben je hier terug en tegen dan is de zon wel terug in het land!

    (En wat lees ik hier allemaal van Wannes en negerinnetetten? )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Cé,

    Hoewel ik nog nooit van een onbruikbaar voedingsmedium heb gehoord! hoop ik dat het probleem is opgelost en dat je discipelen het juiste product hebben meegenomen?!

    Hoe was het zo om toch voor een bijna dikke twee weken afgesloten te zijn van de "wereld"? U zelf herontdekt? Heb je trouwens nog genoeg literatuur daar? Kun je daar ook ergens boeken vinden, lenen, kopen? Of is het daar zo genieten dat je geen tijd hebt om nog te lezen? Of misschien gebrek aan licht, want dat probleem hadden wij in Mada toch en zo'n kaars da trekt beestjes aan hé?
    Hoe zit het trouwens met u presidentschap? Is de rust wat wedergekeerd in u paradijs!!!?

    Hier alles rustig en niet, de tijd gaat eigenlijk veel te snel, alles is zo voorbij en er valt nog zoveel te doen. Maar ja, daar moeten we maar aan wennen zeker en gewoon verder doen en blijven genieten!
    Doe jij dat ook nog goed: Genieten,
    niet te veel heimwee, hoewel ik dat perfect begrijp! U schatje zal wel braaf wachten op u terwijl gij daar van de tetten geniet (hoewel ik dat eigenlijk toch niet echt een goed idee vind! Ja wannes, ik verwacht hier geen commentaar op!)

    dikke kussen en knuffels
    en voor je het weet ben je terug in een betonnenland en denk je fuck! Was ik maar terug ginder! DUS GENIETEN! Maar daar ben jij wel de beste in denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen